Újabb intro munka MacTom-Greyhound kooperációban

Nem írok hozzá sok magyarázatot. Egy sok éve a piacon lévő, in-store, FMCG marketinggel foglalkozó nyomtatott lap online oldalán nemsoká riport  videók fognak feltűnni. Ezek elé lesz ez az intro, és még lesz benne és  mögötte is  pár  apróság, de azokat nem teszem fel a blogra.
 

09-11-21.

A bejegyzés trackback címe:

https://webvideomarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr31542702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FCE-Kata 2009.11.22. 10:17:35

Nekem kicsit gyors. De szép. Ok, tudom, egy intró nem lehet 20 másodperces, biztos lassú a szemem, vagy az agyam.... Ez a Greyhound az a Greyhound aki Gerygreyhoundnak hívja magát a blogján? ( www.gerygreyhound.blog.hu ) Ő a Gyurcsányos? Nagyon ügyes és szép dolgokat csinál AE-vel, jó páros lehettek.

MacTom · http://www.mactom.hu/blog/ 2009.11.22. 10:24:41

@FCE-Kata: A megbízó még rövidebbet akart volna.... Igen, arról a Gery Greyhound -ról van szó. Ő AE projektek területén szépen dolgozik és bizonyos munkafolyamatokat, vagy munkákat csúnya szóval élve - kiszervezek hozzá. Olcsóbb és gördülékenyebb, mint venni egy AE-t és megtanulni a kezelését. Van nekem más tanulni valóm elég. Segítségével egy új piaci szegmensben is dolgozhatunk.

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2009.11.23. 09:00:07

@FCE-Kata: Igen, így utólag nézve, lehet hogy lehetne egy kicsit lassabra venni a Form effekteket a középső 4 másodperces állókép rovására. Csak akkor meg nem biztos, hogy érvényesül a logó... Nehéz ügy, hogy ne legyen túl gyors az effekt, de kellő ideig látszódjon a logó, és mindez férjen bele az intróhoz ideális 8-10 másodperces keretbe (nagy filmstúdiók nagy mozifilmjei előtt lehet 15-20 másodperces intró is, az kicsit más kategória, párperces videó elé pármásodperces intro dukál.)

Egyébként nagyon kezdő vagyok én még az AE-ben, csak lelkesen követem, figyelem, másolom a nagykutyákat :)

FCE-Kata 2009.11.24. 09:38:34

@Gery.Greyhound: Lennék én ilyen kezdő.... :-)
@MacTom: Láttam a honlapodon a Chromeball-kapcsolódást, a Webgalamb 3-as videóját is te csináltad?

MacTom · http://www.mactom.hu/blog/ 2009.11.24. 09:44:09

@FCE-Kata: Akkor már rég kint lenne itt referenciaként :-). Szóval NEM, nem én csináltam. Az alkotója a ChromballStudio volt, személy szerint pedig annak tulajdonosa ( www.kollar-adrian.com/ ) Nekem csak annyi csipetnyi részem volt benne, hogy kicsit segítettem a szövegezés kialakításában. Kicsit.

FCE-Kata 2009.11.24. 09:51:04

@MacTom: Hát ezt nem nagyon értem.... Partnercég vagytok, ahogy az oldaladon, meg fórumokon írod, és közben a Motion Graphics területen egymás konkurenciái? Hogyan van ez? Nem ellentmondásos egy kicsit?

MacTom · http://www.mactom.hu/blog/ 2009.11.24. 10:09:26

Nem, nem ellentmondás. Talán egyszer, amikor ezen a piacon már százan versengenek az ügyfelek kegyeiért, akkor konkurensek leszünk, de ezzel ráérünk foglalkozni akkor is. Az még 1-2 év minimum. Pillanatnyilag azt gondolom, kiegészítjük és segítjük egymást. Adrián művész, nem csak webes ember, sokat segít nekem a látásmód kialakításában. Neki sokéves tapasztalata van egyéb grafikai munkákban is, meg zeneszerzésben és ilyen jellegű kreatív munkákban. Én pedig marketing szemlélet kialakításában voltam a segítségére (remélem). Amúgy sem vagyok híve ennek a konkurencia-harcos dolognak, mindenki megél a piacon, illetve mindenki, aki jó. Aki meg nem jó, úgyis elkopik. Amellett, hogy igazi iskolában is tanulom ezt a szakmát, az Adriántól is sokat tanulok. Már 2 éve vagyunk partnerek. Csak egy példa a konkurens viselkedésre: az egyik korábbi posztomban szereplő UNIFRIT melót Pl. az Adrián közvetítette nekem, mert annak a cégnek inkább marketingre, mint redesign-ra volt szüksége, ők meg éppen tele voltak munkával... Sokan hiszik, (korábbi, nem eléggé átgondolt kommunikáció miatt) hogy a két cég egy, de nem. Vagyok én, és van a Chromeball studio. nem árulok el titkot, épül a saját márkám és MG tevékenységem külön honlapja a MacTom.hu, de azután is ugyanígy kapcsolódunk a ChromeballStudio-val szerintem.

Chrome Ball · http://www.chromeball.com 2009.11.24. 15:23:55

@MacTom: Kikérem magamnak, hogy művész lennék. :)

@FCE-Kata: Nem ellentmondás, hogy hasonló dolgokat csinálunk, mert ahogy Tamás is írta, inkább kiegészítjük egymást.

A webes dolgokban mi inkább a szoftveres és grafikai munkákat csináljuk, a felépítés, marketing és egyéb pedig Tamás asztala így pont jól jön ki.

A videózásnál is mi inkább forgatunk meg filmes dolgokat csinálunk Tamás pedig a motion graphix-ban mélyedt el jobban.

WEBVIDEOMARKETING

Hát a nevében is benne van. Mindenről, ami video a weben. Miértekről, hogyanokról, technikákról, eszközökről, hatékonyságról.

Utolsó kommentek

RSS - katt rá!

Mac Superstart! Válts Mac-re!

süti beállítások módosítása