Új!! Pszichedelikus webreklám (nem csak) nőknek!

Nézd meg először a filmet! A szöveg most szándékosan utána jön. Kitalálod a filmből, mi a termék, így narráció nélkül is?

 


Mit tegyen az ember ha ez a feladat: Kell egy weben játszható reklám anyag egy új fajta vibrátort relkámozandó, de ne legyen egyértelműen és durván szexuális töltetű. Legyen sejtelmes, pszichedelikusan látványos, és ha egy gyermek megnézi, ne reset-elje szegény embergyerek bimbódzó szexuális öntudatát. Ja, és a végén azért derüljön ki, hogy miről van szó, mert ez egy reklám. Hát nem egyszerű...
(3 országban megy majd,  3 nyelven, CZ, PL, HR, vagyis a feliratok cserélve lesznek az adott ország nyelvére. Magyar nem lesz, csak a saját jutubomra csináltam egy Magyar változatot) Valamint egy narráció kerül alá, de azt már az adott országban teszi alá valaki.)
Hát kb. ezt.

09-11-13.

A bejegyzés trackback címe:

https://webvideomarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr391522775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FCE-Kata 2009.11.13. 20:14:31

WoooWWW! A célcsoportnak (nekünk lányoknak) szerintem tetszeni fog ez a szín, forma és mozgásvilág. Most a filmről beszélek, nem a vibriről, abban kevesebb a tapasztalatom. Jó a címválasztás... Gondolom tudod, hogy a "pszichedelikus" szó azokat az érzéseket, víziókat jelenti, amiket az ember bedrogozva él meg, vagy lát... Hát nekem pont ilyen érzéseket idéz... 2006 nyár, Amszterdam... remélem zsaruk nem olvassák a blogodat (habár ott törvényes)
Szóval gratula, nekem tetszik, és én "célcsoport" vagyok. A film 2/3-ánál kezd leesni, hogy ez egy szexuális segédeszköz lehet, és a vége felé egyre erősödik az érzés. Csak a formája olyan rendhagyó, hogy a végére hiányzik egy megerősítés kiírva: "Ez a SuperCurlie vibrátor". Nem tudom mi lesz a típus neve, nekem ez jutott róla eszembe. Gondolom a film eredendően nem férfi szemnek készült, a barátom ugyanis azt mondta rá, hogy olyan "részeg barbis" a megjelenése. Ahogy az eszköz formájából nézem, ezt amúgy is arra tervezték, hogy a hölgy vásárló saját maga használja.

MacTom · http://www.mactom.hu/blog/ 2009.11.13. 21:43:37

@FCE-Kata: Köszi, az nagyon számít, hogy egy lány hogy látja! Eddig csak a feleségem látta a célcsoportból, de ő sem különösebben gyakorlott vibrátor vásárlás és szex webshop látogatási téren. (legalábbis ezt állítja :-) A webfilm maga, egy szexshop áruházlánc frenchise weboldalaira kerül fel, tehát ez már eleve hangolja a nézőt arra, hogy mire legyen szeme...., ott nem fognak eladó marihuánát keresni, inkább vibrátorokat. Ezt elfelejtettem leírni a posztban.

FCE-Kata 2009.11.13. 22:01:08

@MacTom: Barátnőimnek megmutattam, mindenkinek tetszett, azt mondják érzéki. Szerintem inkább elvarázsolt, dehát ez nem áll messze egymástól ugye.... Anyám még mindig nem érti, hogy hogyan vibrátor ez :-) //// OFF: nem bírok a LiveType-pal,és nem látlak skype-on. Keresnél a skype címemen és segítenél? Köszi.

MacTom · http://www.mactom.hu/blog/ 2009.11.13. 22:04:18

@FCE-Kata: Vagyok szkájpon akkor is ha nem látsz, csak láthatatlan üzemmódban. Ilyenkor írásban keress és megcsörgetlek. ja, most nézem, hogy véletlenül most tök kikapcsolt állapotban van.

ChrisDry · http://www.chrisdry.com/ 2009.11.14. 11:05:53

Ha nem a Tied lenne 20 mp után kikapcsoltam volna az egészet vagy a végére tekertem volna... szerintem vontatott. Amit 20-30mp-ben nem tudsz elmondani az nem jó eszköz. Én 00:58-01:12, majd 01:23-01:34-ig láttam használható tartalmat. Bocs, ha kritikus voltam, csak szakszemmel néztem.

MacTom · http://www.mactom.hu/blog/ 2009.11.14. 13:23:24

@ChrisDry:Kösz, hogy végignézted. :-) Érdekes, de szinte minden férfiú barátomnak ez avéleménye...(hogy vontatott, és unalmas, a vibrátor meg ronda és különben is minek...(na ja, a konkurencia))
Lassan indul, kifejlődik, majd befejeződik. Mint a szex. (bár arról nincs fogalmam, milyen a szex, vibrátorral) Mint markeringes, értem a véleményedet, sőt, a maga száraz valójában egyet is értek veled.
Tegnap óta azonban csináltam(tunk) a környezetünkben egy kisebb kutatást a 20-50 csajok között, ... imádják. A célcsoport szereti. Gondolkodj a célcsoport, az átlagos vibrátor vásárló fiatal és közép korú, rendezett körülmények között élő, intelligens, de ábrándos, különlegességeket kedvelő nő fejével.(A célcsoport meghatározás a megbízótól van) Most már kezdem azt gondolni, hogy ha tetszene a férfiaknak, akkor elhibázott lenne a koncepció. :-)

FCE-Kata 2009.11.14. 13:37:10

Igaza van! Ezt az klipet nem lehet színtiszta és átlagos marketing személettel nézni, mert speciális a termék, és a célcsoportja is. Meg tudom erősíteni, amit Tamás írt, mivel az én barátnőim is (több mint 15-en) megnézték és véleményezték.(A Tamás kérésére részt vettünk ebben a felmérésben, vagy hogyan nevezzem...) Mindenki egyöntetűen érzékinek találta. Ti férfiak (persze a jelen lévők mindig kivételek) a szexet is úgy látjátok általában, mint ezt a kis reklámfilmet: 10 %-a élvezhető, a többi vontatott és unalmas. Sem téged, Tamás sem ChrisDry-t nem akarom ezzel megbántani, de ez a szörnyű átlagos valóság) Szerintem a Tamásnak sikerült ezzel a filmmel megfogni valamit a női érzékiségből, és beleérezni abba, hogy hogyan gondolkodunk....

MacTom · http://www.mactom.hu/blog/ 2009.11.14. 16:22:13

@FCE-Kata: Ezexerint értenék a nők nyelvén? Akkor a feleségem miért mondja hogy NEM!????? :-)

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2009.11.14. 21:38:57

Jaj de szép, a virág a legszebb

WEBVIDEOMARKETING

Hát a nevében is benne van. Mindenről, ami video a weben. Miértekről, hogyanokról, technikákról, eszközökről, hatékonyságról.

Utolsó kommentek

RSS - katt rá!

Mac Superstart! Válts Mac-re!

süti beállítások módosítása