Webfix reklám spot

Van egy remek tartalom-kezelő rendszer a  webfix. 2 éve  használom és értékesítem, jó sok weboldalt felépítettem már  vele...  Most nem túl rég korszerűsödött, így  igazán megérdemel egy kis reklám spotot! Hát itt van. Kicsi, és tök egyszerű, de pörgős. Szeretlek webfix, boldog szülinapot! Szándékaim szerint sokat fogjátok látni....
(szintén szürkekutya és almástamás munka) 

 

A WebFix tartalomkezelő spot filmje from Papai Tamas on Vimeo.

09-11-24.

A bejegyzés trackback címe:

https://webvideomarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr771550367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2009.11.25. 07:05:47

Hú, de csúnyára tömörítette a tube...

Renderelek belőle egy h.264-et full HD felbontásban és elküldöm.

MacTom · http://www.mactom.hu/blog/ 2009.11.25. 09:39:56

@Gery.Greyhound: télleg, éjjel csak feltettem és meg sem néztem, de nagyon ronda lett. Érdekes, néha szereti a .mov -ot a jutub, néha meg nem szereti, a bánat sem igazodik el ezen. Közben még mielőtt kaptam a mailedet konvertáltam az AE anyagot FCP/motion-ra (végre kipróbálhattam az AE konverter plugint :-) ) De gyorsabb voltál, úgyhogy a Te példányod került fel. Köszi! (azért végigvittem a dolgot, mert tök kiváncsi voltam erre az AE/FCP konverzióra, úgy tűnik valóban működik, bár a projektet csak korlátozottan lehet szerkeszteni. Majd még nézegetem az eredményt ha ráérek...

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2009.11.25. 09:44:14

@MacTom: Szerintem az van, hogy a nem HD videót alacsony, 500k körüli fix bitrátán kódolja feltöltés után, ami pedig egy ilyen mozgalmas anyaghoz kevés. A HD-nek viszont ad 2 megabitet másodpercenként, ami még mindig nem egy egetrengető minőség (én a full HD-t 30 megabitre szoktam, az már gyönyörűszép) viszont 640*360-ra méretezve pont tökéletes :)

FCE-Kata 2009.11.25. 09:45:24

Na, azt írja, hiba történt a küldéskor.... bassz..... akkor írom újra:
Szóval: Jó reggelt fiúk, látom nagyon termékenyek vagytok és megint alkottatok valamit. Hát nekem ez is gyors kicsit, de azért jól néz ki, meg nagyon üt a zene....
Tamás, vállalsz politikai témájú anyagot is? Kérdezi egy nagyon jó ismerősöm, aki eléggé benne van a választások előtti dolgokban. Keresselek privátban?

MacTom · http://www.mactom.hu/blog/ 2009.11.25. 09:50:07

@FCE-Kata: Szóval Kedves Kata, először is boldog névnapot neked!
A kérdésedre: Vállalok, de nem mindegyik oldalnak. Bár nem politizálok, de a hosszúnyakú és a jobbik kizárva. (ja a hosszúnyakú már nem is góré, na mindegy, akkor a másik pali, asse tudom hogy hívják, valami hangszerre hasonlít a neve... :-)
Amúgy ez inkább Gery műfaja, és jó is benne, de hát ugye pézt az ablakon nem dobunk ki, úgyhogy ha az ismerősöd nem a fenti két szélsőség, akkor jöhet.

FCE-Kata 2009.11.25. 09:59:38

Jaj, köszönöm szépen!!!
Sem hosszúnyak, sem jobbik és nem is a Gery Greyhound vonala, az egyik koalíciós kisebb. Megadom az elérhetőségeidet jó?

MacTom · http://www.mactom.hu/blog/ 2009.11.25. 10:06:41

OK, akkor belefér, ez a vonal még elmegy. Hívjanak mobilon vagy szkájpon....

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2009.11.25. 11:40:36

@MacTom: A Libapásztornak én nagyon szívesen csinálok kampányfilmet teljesen ingyen. Olyat, mint Ferenc testvérnek :))

WEBVIDEOMARKETING

Hát a nevében is benne van. Mindenről, ami video a weben. Miértekről, hogyanokról, technikákról, eszközökről, hatékonyságról.

Utolsó kommentek

RSS - katt rá!

Mac Superstart! Válts Mac-re!

süti beállítások módosítása